Saturday, November 21, 2015

Ini blog untuk dia

Posted by kotak kosong at 12:56 PM
ini blog untuk dia
yang aku cinta sepenuh jiwa
yang aku kasih seluruh raga

ini blog untuk sang puteri
yang siang malam aku rindui
adakala amarah menguasi
tapi
bukan kerana aku benci

Seindah nama, selembut jiwa,
senyumanmu sentiasa ada
lantaran itu, biar nyawa galang gantinya,
aku tidak akan berputus asa,
kerana jiwa ini, kamu yang punya

Sayang ku,
Andai kata, ada tutur kata meluka jiwa,
merentap hati, mengusik sanubari,
maafkanlah wanita ini,
bukan sengaja, bukan diingini,
tapi ummimu, wanita biasa yang rapuh, 
belum lagi teguh,

ini blog untuk dia,
kekasih hati harta pusaka,
Lihatlah sayang, lihatlah dunia,
Jangan sesekali kamu leka,
Biar hancur kita di dunia, asalkan kukuh di akhirat sana

Ini blog untuk dia,
jiwa kecil yang nantinya menggoncang dunia,
Halus senyumannya kuharap pembela bangsa,
Lembut tangannya, ku impi membelai masa tua,
Ini blog untuk dia,
Untuk anak yang aku namakan Alya..
aNb copyright

0 comments:

Post a Comment

 

i-mee's chocolair Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea